Top

Nieuws

Het laatste nieuws:

 

 


20-10-2016

Nu ook achteraf betalen van uw bestelling.

Achteraf betalen via Zoals in de wet staat, mag een webshop officieel niet het gehele bedrag aan de klant berekenen om te betalen. Dat 99,999% van alle webshops dit wel doen, is er in Nederland een beetje ingeslopen.

Men weet tenslotte niet beter: U zoekt iets, betaald, en u wacht tot u het binnen krijgt. Maar bij sommige webshops kunt u heel lang wachten, zolang zelfs, dat het niet meer komt. En om de klant nu te beschermen, zegt de wet, dat de MOGELIJKHEID wordt gegeven om 50% achteraf te betalen. Nu is de helft nu betalen en de helft na u het artikel heeft gezien, geen optie, dus is de "achteraf betalen" mogelijkheid in het leven geroepen. U besteld, kijkt, ruikt, proef en als u het bevalt, betaald u pas. U krijgt een paar dagen na uw levering de factuur. Betaald u deze netjes, dan is het artikel van u. Betaald u echter niet, dan komen daar vanzelf incassokosten bij, en wordt het artikel alleen maar duurder.
Kortom, wij bieden nu ook deze mogelijkheid, dus vind u het belangrijk om achteraf te betalen, selecteer dan deze mogelijkheid.

Wist u trouwens, dat wij nu 12!! verschillende manieren om uw bestelling te betalen. Zowel voor binnen als buitenlandse klanten.
1 verschillende manieren om te betalen


16-06-2016

Leuke vrolijke cadeau envelop bij kleine artikelen.


U heeft een leuke gadget of cadeau uitgezocht, en dat wilt u, waar ook ter wereVerzenden met vrolijke envelopld laten bezorgen? Dat kan uiteraard, of beter gezegd, dat deden we al, maar is het niet leuker als uw cadeautje op de mat valt, voorzien van een leuke vrolijke envelop? Sinds vandaag kunnen wij deze optie u aanbieden voor slechts 50 cent extra! Dus, in plaats van een witte bubbel envelop, krijgt de gelukkig voor een fractie meer, een leuke vrolijke, met adreslabel voorziene envelop toegestuurd. Uiteraard is dit ook geheel anoniem door ons te verzenden. Wij weten van niets als er vragen zijn :-)
Dit geldt uiteraard alleen voor artikelen die per envelop worden verzonden, over het algemeen kunt u wel zelf bepalen welke dat zijn. Maar als u dat niet weet, of twijfelt, kunt u dat zien aan de verzendkosten. Zijn de verzendkosten tot zo'n €2,70 (maximaal €3,80) dan wordt het verzonden middels een envelop, en dan kunt u deze optie toevoegen aan uw bestelling. Dan zorgen wij dat het vrolijke pakketje wordt verstuurd.


09-05-2016

Yard Sale 2016 in Fascinatio

Ieder jaar hebben we hier een Yard Sale, spullen die je toch niet meer gebruikt, die toch maar op zolder liggen, kun je dan in je voortuin verkopen. Elk jaar komen mensen kijken (en kopen) niet alleen hier uit de buurt, maar zelfs van heide en ver. Wij maken hier graag even reclame voor. Dus heb je op Zaterdag 4 Juni even niets te doen, zin in een praatje, ben je naar iets op zoek, kom dan even langs. De voortuintjes zijn omgetoverd tot marktkraampjes, en kun je voor een klein prijsje misschien wel iets scoren. Zo krijgen de spullen op zolder of schuurtje, een tweede, of zelfs wel een derde leven. Tot ziens op 4 juni 2016, vanaf 12.00 uur, tot 16.00 uur, en wij zijn er ook bij.
Op onze contactpagina, ziet u waar u moet zijn.

YardSale 2016 - Online-Store.nl is er ook bij.


08-05-2016

Aanvulling betaalmogelijkheden. Voor Duitsland GiroPay, en Oostenrijk EPS.


GiroPay en EPS betaalsystemenHet heeft even geduurd, maar na een kleine testperiode kunnen we melden dat we het betaalsysteem uitgebreid hebben naar Duitsland, met het GiroPay betaalsysteem, ofwel, het iDeal van Duitsland, en voor Oostenrijk, hebben het betaalsysteem EPS toegevoegd. Aangezien we steeds meer klanten verdeeld over Europa hebben, is dit een welkome aanvulling. Zie voor meer informatie over onze betaalsystemen via de betaalmogelijkheden pagina.


08-12-2015

Uw bestelling voor Kerst ingepakt in Kerst Cadeaupapier.


Uw Kerstaankopen ingepaktWij bieden nu de mogelijkheid om uw (Kerst) aankopen ook ingepakt te verzenden. Als u uw aankoop cadeau wilt doen aan een ander, scheelt dat veel tijd en geld. Want normaal zou u de bestelling krijgen, uitpakken, en opnieuw in Kerstpapaier pakken, en weer versturen. Wij kunnen deze handeling voor u doen, door bij de extra verzendopties "inappakken in Kerstpapier toe te voegen aan uw bestelling. Wij zorgen dan dat uw (Kerst)aankoop netjes wordt ingepakt, en discreet wordt verzonden. Wilt u een speciale tekst bij uw bestelling, geef dat dan aan bij uw bestelling, bij opmerkingen, dan doen wij er een briefje bij, namens u. Onze service gaat ver, heel ver. 


11-11-2015

Pinnen bij ophalen, op afspraak.

Pinnen, bij afhalenHet is vanaf vandaag mogelijk om uw bestelling af te halen, en te betalen met PIN. U hoeft niet meer met geld over straat, simpel gewoon met uw betaalkaart betalen.

Nu ook contactloos betalen

Binnenkort is het ook mogelijk om te betalen door middel van contactloos betalen, door simpelweg uw betaalkaart tegen het pinapparaat te houden.

Wij maken gebruik van de nieuwste HeightmyPOS pinautomaat, dat was voor ons de beste keuze, omdat wij dan geen maandelijkse kosten hebben, die wij dus zouden terug verdienen aan de klanten. Nee, wij zijn bewust, en hebben een pinapparaat, die alleen kosten heeft, als deze wordt gebruikt. Ook zo'n pin-automaat, ga naar mijnpin.nl


12-09-2014

Wij krijgen soms van klanten de vraag, als er besteld wordt, dat dan ineens het winkelwagentje weer leeg is. Ook in combinatie met IE 11.

Hoe kan dat en wat kunt u er zelf aan doen?
Dat komt omdat de klant dan in de browser heeft aangegeven, geen cookies te accepteren ( of anders onder aan de webshop niet te accepteren). Dat is voor webshops noodzakelijk, want als u geen cookies accepteerd dan kan het winkelwagentje niet gevuld worden. Helaas kan dat niet anders, en dat niet alleen niet bij ons, maar in principe bij iedere webshop.

Kortom, het is dus noodzakelijk dat er voor een webshop cookies worden geaccepteerd, om een goede en geslaagde bestelling te plaatsen.

Team Online-Store.nl
 


01-01-2014

Wij wensen al onze klanten en toekomstige klanten een goed en vooral gezond 2014 toe. Ook dit jaar hebben we weer meer gadgets en leuke cadeau's, die juist andere webwinkels niet verkopen. Als u niets wilt missen, meld u dan aan voor de nieuwsbrief, en mis zo niets van onze aankondigingen, aanbiedingen en meer....

Vanaf 2 Januari zijn we weer voor u op zoek naar leuke cadeau's, dus kom zeker nog eens terug!

Team Online-Store.nl
 


23-12-2013

Wij zijn op vrijdag 27 December, 3e Kerstdag, minder telefonisch bereikbaar.

Prettige Kerstdagen!
Team Online-Store.nl
 


21-12-2013

Bestellingen die vandaag, morgen of maandag tot 15:00 uur worden gedaan, worden op z'n laatst Maandag 23 December nog verstuurt. Dat geldt uiteraard alleen voor bestellingen die nog op voorraad zijn, want het gaat snel deze Kerstdagen.

Toch niet kunnen kiezen uit onze producten? Kies dan voor de cadeaubon, die sturen wij dan per email naar u toe, of, indien gewenst, naar iemand anders.
 


16-12-2013

Online-Store.nl is aangesloten bij de Stichting Webshop KeurmerkMet trots kunnen wij vertellen dat we vanaf vandaag zijn aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk. Dat houdt in dat het voor de klant veilig is om bij ons te winkelen, en als er een geschil is, dat dit kan worden opgelost door de Stichting of geschillencommissie.


08-12-2013

Wij wensen u fijne feestdagen, en om de feestdagen nog leuker te maken, geven wij aan iedereen die voor 75 euro (* excl. verzendkosten) besteld, een leuke verrassing, helemaal gratis!  Zolang de voorraad strekt! ( zolang de groene balk op onze website zichtbaar is met deze melding, kunt u hiervan profiteren).
En, alleen voor nieuwsbrief-lezers, kunt u extra profiteren van kortingen. Meld je vandaag nog aan voor de nieuwsbrief, en mis deze kortingen niet!


28-11-2013

Wij kunnen helaas van 29 November tot 6 December niet bij alle artikelen de levertijden halen die er normaal voor staan. Wilt u dus een Sinterklaas cadeau bestellen, dan kunt u beter even contact opnemen met ons, of deze nog op tijd geleverd kan worden.
Sorry voor het ongemak.


20-09-2013

De website heeft flinke veranderingen meegemaakt de laatste weken. Er is veel achter de schermen gebeurd, zodat alles nog gestroomlijnder gaat, en voor de klant is het hele ontwerp aangepast, zodat nog makkelijker is te navigeren. klanten kunnen nu kiezen tussen een account aanmaken ( voordeel van eenmaal uw gegevens vermelden, en bij herhaalbezoek nog makkelijker inloggen,) of, de klant als gast laten afrekenen. Voor de klant die "even wat snel" wilt kopen, is dit de beste optie.


27-07-2013

PostNL heeft aangegeven dat de verzendkosten weer omhoog gaan. Was € 0,54, en gaat naar € 0,60. Pakketpost blijft de zelfde prijs.


01-01-2013

Wij wensen al onze klanten en toekomstige klanten een goed en vooral gezond 2013 toe. Vanaf 2013 zijn de verzendkosten bij PostNL weer omhoog gegaan.Wat in 2011 nog €0,46 was, en vorig jaar €0,50, is dat dit jaar al weer €0,54 geworden.


22-12-2012

Tussen Kerst en Nieuwjaar is er beperkte uitvoer van uw bestellingen door vakantie. Ook PostNL kan niet altijd zijn belofte waarmaken door de volgende dag te leveren. Wij zijn op 25 en 26 December beperkt telefonisch bereikbaar, maar per mail krijgt u deze dagen binnen 8 uur een reactie terug per email.

U kunt ons altijd mailen als u de levertijd wilt weten.


01-10-2012

Vandaag is het dan zover, de BTW is van 19% naar 21% gegaan, en dan kun je twee dingen doen.
1) Je kunt die 2% BTW doorvoeren, en zo dus gekke bedragen krijgen, wat ons inziens niet zo professioneel staat.
2) Je kunt gewoon alles het oude laten, en die 2% voor ons eigen rekening nemen. En inderdaad, dat hebben wij dus gedaan, u betaald bij ons nog net zoveel als gisteren, toen het nog 19% was. Wij willen daarmee de klanten tegemoet komen, wij willen niet dat de klant de dupe wordt van deze impulsieve actie van de heren uit Den Haag


29-09-2012

Vandaag of beter gezegd, vanacht hebben we het BTW percentage aangepast. De prijzen zijn het zelfde gebeleven, maar per 1 oktober 2012 dient er in plaats van 19% BTW, 21% BTW geheven worden. Maar de wet schrijft voor, dat als er op zaterdag de 29e September iets besteld wordt, en dus pas maandag 1 Oktober wordt geleverd, dat er op de factuur al 21% BTW moet staan.
Voor u als klant maakt dat niets uit, die 2% BTW nemen wij voor onze rekening, en daardoor zijn de prijzen niet omhoog gegaan.


11-08-2012

Vanaf vandaag zijn wij overgegaan op een ander systeem voor onze webshop. Het oude systeem was niet meer in staat om u te bedienen, en wij kunnen met dit nieuwe systeem meer doen. 1 daarvan is bv de "Deal van de Maand" iedere maand een deal, op=op.
Elke klant krijgt binnenkort van ons een email, om te vragen om hier opnieuw in te loggen / registreren. Veel plezier hier!


23-01-2012

Van 23 Januari tot 2 februari kunnen we op beperkte basis uitleveren. Doordat onze leverancier vakantie viert, zijn we niet in staat om alles binnen 3-5 dagen te leveren.

Uw bestelling wordt daarna zo spoedig mogelijk verzonden

We hopen op uw begrip, en als u vragen heeft, mail ons dan met het artikelnummer, dan geven wij door wat de verwachte levertijd is.


01-01-2012

De verzendkosten van brieven is iets omhoog gegaan per 1 januari 2012. Dat betekent dat wij voor kleine produkten die verzonden worden per brief 0,50 rekenen (was 0,46 in 2011).

Voor de iets zwaardere artikelen rekenen wij nu 2,00 (ipv 1,95 in 2011)

Voor pakketten is de prijs onveranderd gebleven, u betaald nog steeds 6,75. U ziet het, u betaald nooit te veel.


27-12-2011

Het hele Online-Store.nl team wenst al zijn bestaande en toekomstige klanten een heel goed en gezond 2012 toe!

Ook in ons jubileumjaar (12.5 jaar op internet) zien wij u weer graag op onze website.


26-12-2011

Tussen Kerst en Nieuwjaar is er beperkte uitvoer van uw bestellingen door vakantie. Alles wordt geleverd in de eerste week van 2012.

U kunt ons altijd mailen als u de levertijd wilt weten.


07-12-2011

GPS Track en Trace systemen weer leverbaar. Door een andere leverancier zijn wij er toch in geslaagd om deze weer te leveren.

De levertijd is echter iets langer dan van de overige produkten, namelijk 10-15 werkdagen. Wij proberen dat hopelijk snel naar beneden aan te passen.


02-12-2011

Vast inkopen doen voor Kerstmis? Geniet dan van onze Kerst actie!

Tot 18 December 2011 hebben we weer de Kerst-actie, dat betekent geen verzendkosten vanaf 50 Euro! Vul in uw mandje kerst2011 in en uw verzendkosten zijn gratis!


11-11-2011

Door leverings-problemen bij onze leverancier hebben wij de volgende producten tijdelijk uit ons assortiment moeten nemen:

 

  • GPS Track en Trace systemen
  • Spy Camera's en Spy producten

Wilt u weten wanneer deze weer online zijn, laat dan uw emailadres achter bij het desbetreffende product.


07-11-2011

Door werkzaamheden aan de website zijn we iets minder bereikbaar van 7 November tot 10 November 2011


01-11-2011

Doordat wij nu een onlinechat fuctie hebben ingebouwd, zijn wij ook buiten kantoortijden bereikbaar.

Aan de linker kant van de website ziet u of wij online of offline zijn. Voor al uw vragen kunt u terecht bij onze medewerkers.


Eerder nieuws verwijderd.