Top

Levering en Retourneren

Levering en Retourneren


Het verzenden van uw bestelling
Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL, TNT Pakketservice, DHL, DPD, UPS of EMS. Wanneer uw bestelling te groot is om door uw brievenbus te passen zal deze als pakket worden verstuurd. Nadat wij uw betaling binnen hebben, zorgen wij dat deze in de meeste gevallen binnen 3-5 werkdagen word verzonden. Als er sprake is van een deel-zending, dan informeren wij u daar over. Bezorgadres kan geen postbus zijn.
 
Vertraagde verzending
In het uiterste geval duurt uw levering maximaal 30 dagen, mocht dit zo zijn, dan berichten wij u daar over. Zie ook de algemene leveringsvoorwaarden. In uw account kunt u zien of een bestelling reeds is verzonden of nog wordt verwerkt. U krijgt bij elke status-verandering een email.
 
Verzendkosten
De verzend en handelingskosten varieëren van €0.78 tot 20 gram, tot € 3.80 voor de wat grotere produkten. De verzendkosten voor pakketten is vastgesteld op €6.95, wij versturen uw pakket aangetekend. Alles wat niet door de brievenbus past, sturen wij sowieso via een pakketdienst.
De verzendkosten zijn nooit hoger dan €6.95 ( boven 10 kg en buitenland uitgezonderd)
 
Retourzending
 
  • Er dient binnen 14 werkdagen na ontvangst van de bestelling een retournummer aangevraagd worden via het Retourformulier
  • De bestelling dient zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na het toekennen van het retournummer retour gestuurd te worden.
  • De retourartikelen dienen, indien redelijkerwijs mogelijk, onbeschadigd en indien mogelijk in originele verpakking geretourneerd te worden.
  • Indien een verpakking beschadigd of aangebroken is, kan Online-Store.nl een bedrag in mindering brengen op de restitutie.
  • Artikelen, zoals in-ear hoofdtelefoons en verder alle artikelen die uit hygienisch oogpunt worden besteld, zijn uitgesloten van het herroepingsrecht en kunnen daardoor niet retour genomen worden.
  • Onverkoopbare artikelen kunnen niet retour genomen worden.
  • De retourartikelen dienen goed verpakt retour gestuurd te worden.
  • De retourzending dient voldoende gefrankeerd naar ons worden toegestuurd.
  • Op de retourzending dient duidelijk het retournummer vermeld te staan.
  • Problemen met de verzending bij of door het bedrijf dat zorg draagt voor de verzending naar ons, zijn voor risico van de klant.
  • Verzendkosten zijn voor de koper
Online-Store.nl vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door Online-Store.nl in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Online-Store.nl aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Online-Store.nl gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
 
Hoe een retourzending aanmaken
Wanneer u een product wilt terugsturen, kunt u gebruik maken van dit retour-formulier. U vult alle gegevens in, en verstuur deze door op de button "verzenden"  te klikken. U krijgt van ons een bevestiging van deze retouraanmelding. Stuur uw product pas retour nadat wij u een retournummer hebben toegestuurd. Zonder dit nummer kunnen wij uw retourzending niet in behandeling nemen. Nadat wij uw retourzending hebben ontvangen, zult u binnen 14 dagen uw aankoopbedrag teruggestort krijgen op de door ons bekende rekeningnummer.

Adres retourzendingen:
Webshop Online-Store.nl
Desertosingel 89
2909PA Capelle aan den IJssel