Top

Klantenservice

Online-Store.nl | Klantenservice
 

Verzending en bezorging
Wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?
Bestellingen worden na betaling direct in behandeling genomen. De verwachte levertijden staan bij het desbetreffende artikel. Dit zijn slechts richtlijnen, maar over het algemeen worden bestellingen tussen 1 en 5 dagen geleverd.

Wij verzenden met PostNL en  DHL, hoe lang duurt dat?
Zoals u hierboven ook kunt lezen, over het algemeen worden bestellingen tussen de 1 en 5 werkdagen geleverd, de verwachte levertijden staan bij het desbetreffende artikel.

Niet thuis? Wat te doen als PostNL of DHL is langsgeweest.
Voor PostNL geldt, dat uw bestelling na een mislukte eerste aflevering, deze op het postkantoor kunt ophalen. U dient wel een ID mee te nemen
Voor DHL geldt, dat deze een briefje in de brievenbus stopt, daar staat het telefoonnummer op, 0800-0552, waarna u een nieuwe afspraak kunt maken. U dient dan natuurlijk wel thuis te blijven. Het af laten leveren op een ander adres (buren e.d) of op de werkplek, behoort ook tot de mogelijkheden.


Wat zijn de verzendkosten voor Nederland, en de rest van Europa?
Tijdens het bestelproces kunt u al zien wat de verwachte verzendkosten zijn. Tijdens het afrekenen ziet u de daadwerkelijke verzendkosten, en deze lopen grotendeels gelijk met de tarieven van PostNL.
Brievenbuspost van € 0,78 tot 3,85
Pakketten worden verzonden a €6,95 - met track en trace nummer.
U kunt dit ook nalezen op onze "verzendkosten pagina"


Verzenden jullie alleen naar Nederland?
Nee, wij verzenden in principe overal ter wereld. Dus als u een cadeau vanuit Nederland, naar bv Canada wilt versturen, dan kan dat ook.
 
Ruilen en retourneren
Wat is de afkoelingsperiode (zichttermijn) bij Online-Store.nl?
De afkoelingsperiode is 14 dagen. De consument kan de koop binnen 14 dagen ontbinden en heeft vervolgens nog 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk terug te zenden. Dit is conform onze algemene voorwaarden die opgesteld zijn door Webshop Keurmerk. Uw zichttermijn gaat in op moment dat u het heeft ontvangen.

Ik wil het artikel terug sturen / retourneren, hoe te handelen?
Als het artikel niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u dit kenbaar maken door een retour verzending aan te maken. 
  • Er dient binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling een retournummer aangevraagd worden via het Retourformulier
  • De bestelling dient zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na het toekennen van het retournummer retour gestuurd te worden.
  • De retourartikelen dienen, indien redelijkerwijs mogelijk, onbeschadigd en indien mogelijk in originele verpakking geretourneerd te worden.
  • Indien een verpakking beschadigd of aangebroken is, kan Online-Store.nl een bedrag  in mindering brengen op de restitutie. Het product moet weer als nieuw verkocht kunnen worden. Dit geldt niet voor producten die in plastic gesealed hardcase zijn, deze moeten altijd open geknipt worden om het artikel te proberen. 
  • Artikelen, zoals oorbellen, in-ear hoofdtelefoons en verder alle artikelen die uit hygiënisch oogpunt worden besteld, zijn uitgesloten van het herroepingsrecht en kunnen daardoor niet retour genomen worden.
  • Onverkoopbare artikelen kunnen niet retour genomen worden.
  • De retourartikelen dienen goed verpakt retour gestuurd te worden.
  • U krijgt van ons altijd een email als uw retourzending ontvangen is.
  • De retourzending dient voldoende gefrankeerd naar ons worden toegestuurd.
  • Op de retourzending dient duidelijk het retournummer vermeld te staan.
  • Problemen met de verzending bij of door het bedrijf dat zorg draagt voor de verzending naar ons, zijn voor risico van de klant. Komt een retour niet bij ons aan, dan dient u zelf contact op te nemen bij de vervoerder. Wij vergoeden geen retouren die niet zijn ontvangen. Het advies is om uw retourzending aangetekend te versturen.
  • Verzendkosten zijn voor de koper
  • Online-store.nl vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door Online-store.nl  in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Online-store.nl  aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Online-store.nl  gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. 
  • Terugbetaling van het gehele aankoopbedrag, dient ten alle tijde gedaan worden, na ontvangst van de geleverde artikelen of goederen. De koper dient dus eerst de bestelling, of deze nu defect is, of gebruik wordt gemaakt van het herroepingsrecht, terug te sturen, alvorens wordt over gegaan tot terugbetaling. Bij niet terug gestuurde artikelen of goederen, is de ondernemer niet verplicht het retour bedrag terug te storten, totdat deze geleverd worden bij de ondernemer.
 
Hoe een retourzending aanmaken
Wanneer u een product wilt terugsturen, kunt u gebruik maken van dit retour-formulier. U vult alle gegevens in, en verstuur deze door op de button "verzenden"  te klikken. U krijgt van ons een bevestiging van deze retouraanmelding. Stuur uw product pas retour nadat wij u een retournummer hebben toegestuurd. Zonder dit nummer kunnen wij uw retourzending niet in behandeling nemen. Nadat wij uw retourzending hebben ontvangen, zult u binnen 14 dagen uw aankoopbedrag teruggestort krijgen op de door ons bekende rekeningnummer.

Adres retourzendingen:
Webshop Online-Store.nl
Desertosingel 89
2909PA Capelle aan den IJssel


Ik wil het artikel ruilen, wat te doen?
Ruilen is altijd mogelijk, binnen 14 dagen na ontvangst. We nemen aan dat u na uw zichttermijn het artikel wilt behouden. U kunt contact opnemen via het contactformulier om een aanvraag tot ruiling van uw bestelling aan te vragen.

Meer informatie over ruilen en verzending
 
  • Zakelijk kopen – BTW nummer in het buitenland (binnen de EU). Indien u zakelijk producten wilt kopen via de 0% BTW regeling als klant buiten Nederland maar binnen de EU, is dat mogelijk. Hiervoor moet u een geldig BTW nummer + inschrijving van het handelsregister kunnen overleggen. Om hiervoor in aanmerking te komen kunt u in uw account uw BTW nummer en handelsregisternummer ingeven. Om uw BTW nummer en inschrijving te verifiëren, maken wij gebruik van het VIES, een Europees medium dat op basis van een grote database realtime BTW nummers kan controleren. Indien uw BTW nummer ongeldig is, kunnen wij helaas niet op levering overgaan en zult u zich moeten wenden tot uw belastingdienst. Wanneer u van deze optie gebruik wenst te maken zijn wij verplicht de producten van uw bestelling op te sturen, kan dit enkel naar het adres waarop uw BTW nummer is geregistreerd. Achteraf, na eenmaal een bestelling te hebben gedaan, zonder ingave van de juiste gegevens, kunnen wij dit helaas niet meer veranderen, en zal dus gewoon 21% BtW worden geheven.

Veilig betalen
Wij hebben diverse betaal-mogelijkheden in onze webshop. U kunt gebruik maken van iDeal, PayPal, Overboeking via eigen bank, Rembours, Mistercash / Bancontact (Belgie)
Ebanking (Duitsland), GiroPay en EPS
  • iDEAL
Ideal is de veiligste en snelste manier van betalen, in uw eigen internetbankieren omgeving. Heeft u toegang tot internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers? Dan kunt u gebruikmaken van iDEAL.
Het gebruik van iDeal is bij ons gratis.
 
  • PayPal
Paypal is het wereldwijde geaccepteerde betalingsysteem
Nog geen rekening bij Paypal, dan kunt u deze makkelijk openen op de website van Paypal
Met Paypal kunt dan geld overmaken naar iedereen die ook paypal heeft. Online-store.nl ondersteunt ook betalingen via Paypal. U ontvangt in uw e-mail een bevestiging van de overboeking, en ook het transactienummer. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven, of bij voldoende, van uw Paypal saldo.
Zodra wij uw bestling binnen hebben, wordt deze door ons verwerkt.


Wij rekenen voor betalingen via PayPal geen kosten
 
  • Mistercash / Bancontact
Bancontact / MisterCash is het "Belgische iDeal. Alleen Belgische klanten kunnen gebruikmaken van Mistercash / Bancontact. Zodra wij uw betaling binnen hebben, wordt uw bestelling verwerkt.

Wij rekenen voor het gebruik van Mistercash / Bancontact geen kosten.
  • Direct eBanking
DirectEbanking biedt uiterste bescherming van persoonlijke gegevens. Een klantenregistratie, noch het opladen van een tussenrekening, noch het doorgeven van creditcardgegevens is nodig. Er worden geen gegevens aan derden doorgegeven. Eindklanten zijn bovendien verzekerd tegen identiteitsdiefstal, phishing en pharming. Daarmee voldoet DirectEbanking aan de hoge veiligheidseisen van online-banking.
Direct eBanking is a international online banking system. Direct eBanking is available for our customers from Germany, Belgium, Switserland, Austria, United Kingdom and France.

  • Rembours
Als u bepaalt om via rembours een artikel te bestellen, dan kunt u betalen bij de postbode. Dit geldt alleen in Nederland. Wij berekenen echter wel een extra bijdrage, bovenop de normale verzendkosten. Deze kosten zijn de werkelijke kosten.

  • Afhalen
Aangezien wij een webshop zijn, zonder een "stenen winkel" leveren wij alleen via verzending. Echter, als u in de buurt bent, dan kunnen we altijd even zorgen dat het hier klaar ligt, en u betaald dan gepast aan de deur. In de toekomst zal daar een pinapparaat voor komen. Echter ontmoedigen wij deze manier, in verband met de veiligheid.



Zie ook de uitgebreide informatie op onze "betalen" pagina.

Garantie
Onverminderd de rechten en vorderingen die de koper op grond van de wet toekomen, geeft Online-Store.nl de volgende specifieke garanties:

  • Alle producten hebben een garantietermijn van 12 maanden of meer.
Om in aanmerking voor garantie te komen, kunt u een email sturen via het contactformulier. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op hoe wij de garantie gaan afwikkelen.


Klachten?
Het kan altijd gebeuren dat u een klacht heeft, en of dat nu over de bezorging is, of over het artikel, wij nemen elke klacht serieus.
U kunt uw klacht kenbaar maken door gebruik te maken van ons klachtenformulier, en u daarin zo duidelijk mogelijk vertellen wat u klacht inhoudt.
Wij bevestigen uw verstuurde email binnen 24 uur, en komen binnen 72 uur hier op terug met een oplossing. Aangezien iedere klacht, hoe klein ook, eerst bekeken dient te worden, willen wij u zo goed mogelijk daar over informeren.

  • Wat te doen als uw klacht niet naar tevredenheid wordt afgehandeld?

Online-Store.nl is lid van de Stichting Webshop Keurmerk en respecteerd het Keurmerk-code van de Stichting Webshop Keurmerk. Wij willen u er op wijzen dat indien u van mening bent dat de klacht door ons niet naar behoren wordt opgelost of onderzocht, u te allen tijde een beroep kunt doen opeen bemiddelende rol van de Stichting Webshop Keurmerk. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie SGC. Tenslotte willen wij alleen tevreden klanten.

 



Als uw vraag hierboven niet staat vermeld, neem dan contact op via het contactformulier.


Alle getoonde prijzen zijn inclusief 21% BTW, exclusief verzendkosten. Eventuele fouten voorbehouden.